مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15اجتماعي

فارس من| مسکن فرهنگیان همدان از طریق مسکن ملی پیگیری می شود


مسکن فرهنگیان همدان از طریق سازمان مسکن ملی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت نام کرده اند و خواستار پیگیری موضوع هستند که در این خصوص به سراغ مسوول مربوطه رفتیم و صحبت هایش را شنیدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه قبلا تعاونی های مسکن فرهنگیان فعال بود و مزیت فراوانی داشت اما متاسفانه جمع آوری شدند و کارایی خود را از دست دادند اظهار کرد: در حال حاضر همکارانی که فاقد منزل مسکونی هستند در قالب سازمان ملی مسکن اقدام کردند و واحد رفاه آموزش و پرورش نیز پیگیری هایی داشته که این روند سرعت یابد و بلوک هایی خاص معلمان ساخته شود.

محمود نقوی با اشاره به اینکه این اقدام در حال پیگیری است اما هنوز نتیجه ای قطعی حاصل نشده و البته همدان هم مشکل زمین داشت که این مسئله را با تاخیر مواجه کرد گفت: اقدامات همکارانی که از طریق سازمان ملی مسکن ثبت نام کردند در شهرستان ها هم به قوت مرکز استان، در حال انجام است و به محض آغاز کار باید پیگیر خواهیم بود تا بلوک های خاصی به فرهنگیان اختصاص یابد.

وی در پاسخ به اینکه قبلا از سوی مسوولان آموزش و پرورش پیگیری می شد تا فضای مازاد این مجموعه برای ساخت مسکن فرهنگیان اختصاص یابد، نظر شما چیست؟ عنوان کرد: بعید می دانم این اتفاق بیفتد چراکه استفاده از فضاهای مازاد قانون خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مسکن فرهنگیان همدان از طریق مسکن ملی پیگیری می شود

فارس من| مسکن فرهنگیان همدان از طریق مسکن ملی پیگیری می شود